Wie kan me helpen met een groot project??

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
mod4fun
Berichten: 3
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 21:13
Locatie: Groningen

Wie kan me helpen met een groot project??

Bericht door mod4fun »

Ik surf al een tijdje op jullie site rond en probeer hier en daar wat te leren. De simpele schakelingen e.d. lukt me nog wel en hier is altijd goede info te vinden en op internet komt ik veel tegen maar ik ben nog niet zoiets specifieks tegengekomen.Ik loop al een hele tijd met een leuk/origineel en groot idee rond. Ik ga (helaas) nog niet te veel vertellen van het idee, omdat ik bang ben dat iemand het “overneemt”.Mocht het allemaal doorgaan dan zal ik een complete website er aan wijden met alle info.Waar het mij op dit moment om gaat is:Is dit sub-idee haalbaar? (zoals ik het graag zou willen)Is dit sub-idee betaalbaar? Ik ben helaas maar een (arme) student, eigenlijk zou het zo goedkoop mogelijk moeten kunnen. T.z.t als het project haalbaar is zal ik kijken naar sponsoren e.d. Mocht het hele idee haalbaar zijn dan zullen er veel mensen naar willen kijken.Ik ben op zoek naar iemand (of meerdere) die onderstaande voor mij zouden kunnen realiseren. Natuurlijk tegen een vergoeding, maar niet de (idioot) hoge prijzen uit de winkel(s).Het gaat om een soort “beheerssysteem” in dit geval deels voor een terrarium/pc.Wat ik eigenlijk wil (Jip & Janneke taal..)Ik wil onderstaande kunnen schakelen:
  • 6x spot (20W o.i.d.) - handmatig/timer Warmtelamp - temperatuurgestuurd (sensor) en evt. timer1x 120mm fan - handmatig/temperatuurgestuurd (vloeistoftemperatuursensor)2x 80mm fan - handmatig/temperatuurgestuurd (sensor) /RPM instelbaar2x pomp - automatisch met pc aanOngeveer 6 rode leds - handmatig/interval (knipperen) Ongeveer 4 groene leds - handmatig
Totaal aantal sensoren: