Canal+

Stel hier al je HF vragen.
Plaats reactie
ThijsHamelink
Berichten: 1
Lid geworden op: di 21 dec 2004, 11:01

Canal+

Bericht door ThijsHamelink »

Ik weet niet of deze vraag hier hoort maar ik hoop dat iemand me toch antwoord kan geven. Ik heb sinds een week Canal+ in een studentenappartement en nu zit ik met twee zaken:

1. Canal+ zit tussen de hoofdkabel en een verdeelkast voor het hele appartement (gaat naar 4 tv's) en het beeld verslechterd heel veel, terwijl ik dit thuis ook zo heb gedaan en daar verdeeld ie het wel over 9 aansluitingen terwijl daar bijna geen kwaliteitsverlies optreed.. Iemand enig idee hoe dit kan en of dit zonder versterker op te lossen is?

2. Weet iemand of het mogelijk is om Canal+ rood en blauw op verschillende frequenties door te sturen naar je tv? Als je nu namelijk rood of blauw wil kijken moet je naar de decoder die op een andere kamer staat en hem daar overzetten terwijl iemand anders dan misschien net iets anders wil kijken... Iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11503
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Thuis heb je misschien een betere kwaliteit splitters gebruikt en ook betere coax kabel.
Of er zitten knopen of knikken in de kabel bij jullie studenten flat.
En op die andere vraag kan ik aleen maar zeggen koop er nog een decoder bij en zet die dan op het andere kanaal.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
Plaats reactie