Kastje met flikkerlicht aan boom?

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Plaats reactie
noise
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 24 feb 2014, 6:36

Kastje met flikkerlicht aan boom?

Bericht door noise »

Op de hoek van straat heeft iemand een klein apparaatje met daarop flitslichten waaruit een irritant geluid uitkomt. Het apparaatje gaat net als een lamp met sensor aan? Verder zit er nog rood lampje op dat geactiveerd wordt. In pak een beet van straal van 8 meter gaat het toestel aan. Wat is dit voor onzin piep apparaat? Prettig geluid is het niet!
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11503
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Hoogst waarschijnlijk zit er een omvormertje in om van de lage batterijspanning een hogere uitgangsspanning te maken.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
noise
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 24 feb 2014, 6:36

Bericht door noise »

Omdat ik van dit geluid gezondheidsklachten ontwikkel gevraagd aan de eigenaar wat dit voor geluidskastje is. Het blijkt ultrasoon geluid te verspreiden om katten uit de tuin te houden en kreeg een heel betoog over de vieze kattenstront over mij heen. Het apparaat is nu anders opgesteld zodat het niet continue afgaat.
Jan Koekenpan
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 10:17
Locatie: . .

Bericht door Jan Koekenpan »

Nooo ik ken dat! Volgens mij verjagen ze tegenwoordig alles met geluid. Zelfs bij de MacDonalds bij mij in de stad hangt zo’n ding bij de ingang. Voor de duiven denk ik. En bij mn oom voor de flat hangt zoiets tegen hangjongeren. Pff, gaat wel ver hoor
Het kan altijd erger
noise
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 24 feb 2014, 6:36

Bericht door noise »

Die dingen geven ook oorklachten? Wie herkent dat? Oorpijn en hoofdpijn?
Bijlagen
studentengekvanpieptoon.jpg
studentengekvanpieptoon.jpg (622.08 KiB) 13639 keer bekeken
Plaats reactie