Gezocht: C++ programmeur voor PIC programmaatje

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
mathy knaapen
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 28 dec 2009, 16:25
Locatie: beek en donk. .

Gezocht: C++ programmeur voor PIC programmaatje

Bericht door mathy knaapen »

Hoi,

C programmeren valt voor mij niet mee. Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een bestaand programma wil wijzigen. Het betreft de USB-logger van elektuur. Deze logt serieele data op de stick.

Het programma werkt prima, maar slaat xxx bytes op in het geheugen voordat het op de USB stick geschreven wordt. Als in tussentijd de spanning wegvalt is de file corrupt.

Ik zou graag willen dat ik met een paar serieele commando's de reeds bestaande functies kan bedienen.

1. close file (is nu een schakelaar) dit sluit het bestand op een veilige manier af door eerst de resterende data weg te schrijven en de file te sluiten.
2. open file (nu moet de USB stick eruit en erin) Het programma herkent automatisch een bestaand bestand, opent die en schrijft data verder in die file.
3. Nieuwe file (nu alleen Logging.txt) bijvoorbeeld voor het loggen per dag, zou het prettig zijn als meerdere namen mogelijk zijn.

Ik kan me voorstellen als die commando's in een bepaald jasje gestoken worden zoals [STX],30,[ETX] = open file en [STX],31,[ETX] is close file.

De broncode is open source, wie zou mij willen helpen?

MAthy
goedkoop en goed is niet simpel
goedkoop en simpel is niet goed
goed en simpel is niet goedkoop
Plaats reactie