led achterlichten

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
chevystan67
Berichten: 2
Lid geworden op: di 23 sep 2014, 14:38
Locatie: rotterdam

led achterlichten

Bericht door chevystan67 »

weet niet of dit het juiste topic is en of het hier mag staan, zo niet dan mijn exuses daarvoor.......
allereerste zal ik me voorstellen, ben stan kom uit rotterdam heb geen geen opleiding gevolgd voor electronica, maar het facineert me wel allemaal, soms probeer ik wel eens zelf ergens achter te komen als het kapot is, maar dit lukt niet altijd, zoals ook deze keer

ik heb een oude caprice daar zitten aan de achterkant 6 achterlichten elke kant 3, nu loop ik al heel lang met het idee om ipv gewoon bolletjes er led verlichting in te maken, maar ja zonder enige kennis hoe ga je dat aanpakken ?!?!?!?!?!??

nu kan je deze sets wel kopen, maar die zijn natuurlijk bizar duur, nu is mijn vraag, zou iemand hier dat voor mij eens willen uitzoeken en dan in jip en janneketaal op papier kunnen zetten, wat ik allemaal aan onderdelen nodig zou hebben, en hoe ik het in elkaar zou moeten zetten, want dat vind ik dan weer wel geweldig om te doen in elkaar zetten, ik heb ooit eens een foto gevonden van zo een kant en klare set, zodat je een idee hebt wat ik bedoel en hoe het eruit ziet, de bovenste foto is hoe mijn achterlichten eruit zien, en de onderste foto zo zou het dan moeten worden, het gaat niet om de vorm want dat kan ikzelf wel, maar meer om hoe de leds erop gesoldeerd dienen te worden, wel niet in serie enz......
maar dan in gewone taal zodat deze leek het begrijpt :)
een heel verhaal maar ik hoop dat iemand de moeite voor mij zou willen nemen omdit uit te zoeken

mvg en alvast bedankt
stan



Afbeelding
Plaats reactie