Led klok met dubbele dockingstation

Alle vragen m.b.t digitale schakelingen m.b.v. losse i.c's
en oplossingen m.b.v. PIC processoren.
Plaats reactie
LucasNL
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 27 jul 2015, 16:13
Locatie: Leiden

Led klok met dubbele dockingstation

Bericht door LucasNL »

Hey iedereen,
Deze vakantie wil ik graag zelf een houten ledklok maken met oplaadplaats voor 2 iphones. De reden dat ik dit graag zelf wil maken is omdat ik het leuk vind om iets unieks te maken en dat dit volledig naar mijn smaak kan maken (werken met inlegfineer). Met een dun laagje hout over het ledlicht lijkt het alsof het hout oplicht.

Nu mijn vraag;
Ik weet heel veel over klussen en houtbewerken, maar electronica ben ik een leek in. Graag wil ik dus door middel van één stekker een verbinding kunnen maken naar een led klokplaatje van c.a. 5x15cm en 2 usb openingen om 2 iphone kabeltjes aan te verbinden (usb, zodat ik in de toekomst andere mobielkabels kan pluggen). Zou iemand mij een tip kunnen geven wat ik nodig heb aan onderdelen, websites/links, webwinkels.

Heel erg bedankt al,
Ik hou jullie op de hoogte van het project als ik hier aan start!

Lucas
smd_lover
Moderator
Moderator
Berichten: 1877
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 12:23
Locatie: prov Groningen.. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door smd_lover »

Wat is een klokplaatje?

Je kan toch 2 iphone laders kopen en die erin bouwen met een stekkerdoos erbij in?
Hoe zorgvuldiger je als topicstarter je probleem omschrijft, hoe meer kans op adequate reacties en een oplossing.
LucasNL
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 27 jul 2015, 16:13
Locatie: Leiden

Bericht door LucasNL »

smd_lover schreef:Wat is een klokplaatje?

Je kan toch 2 iphone laders kopen en die erin bouwen met een stekkerdoos erbij in?
Zoiets als dit http://m.aliexpress.com/item/32308962775.html , maar ik hoef niet per see alles in elkaar te zetten.
Plaats reactie