Zaal apparatuur

Op deze pagina kun je een advertentie plaatsen als je iets te verkopen hebt of iets zoekt.
Plaats reactie
Leo1990
Berichten: 2
Lid geworden op: di 27 feb 2018, 16:33
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Zaal apparatuur

Bericht door Leo1990 »

Wat zijn de beste speakers die je in een zaal kunt zetten? (in bijv. een zaal van een hotel)
In mijn vrije tijd veel aan het sleutelen aan bijv. mijn computer! Houd van reizen en fotografie.
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11498
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Het antwoord op jouw vraag is afhankelijk wat er in die zaal gaat gebeuren. Ga je kienen, of komt er een bandje spelen, of een groot orkest, of er wordt een musical opgevoerd, enz enz. Zeg het maar.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
Leo1990
Berichten: 2
Lid geworden op: di 27 feb 2018, 16:33
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Leo1990 »

Er komt een klein bandje spelen in juni in een hotel in Tilburg. Zullen vaker kleine bandjes zijn, maar wellicht binnenkort ook grotere bands. Het budget is wel redelijk groot, dus zijn er speakers die van alles aan kunnen?
In mijn vrije tijd veel aan het sleutelen aan bijv. mijn computer! Houd van reizen en fotografie.
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11498
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Als er grotere groepen komen, dan is een zaal mix best praktisch. Wanneer het budget er toch is, dan zou ik kiezen voor een kleine maar redelijke PA installatie met een mixer en een snake. Hoe groot is het podium en de zaal ??
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
Plaats reactie