Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van Schakelingen Online

Spastische jongens laten schilderen.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Elektronica algemeen
Auteur Bericht
Edy

BerichtGeplaatst: Za 20 Okt 2018, 17:36    Onderwerp: Spastische jongens laten schilderen. Reageer met quote

Momenteel werk ik als vrijwilliger bij Siza in Arnhem( Velp ) Onderdeel van Het Dorp.
Mijn taak is het om 2 spastische jongens ondanks hun beperkingen, tóch in staat te stellen om creatief te schilderen. Op dit moment denk ik aan "aanraakcontacten" , die een mechanische reactie teweeg brengen. Bijvoorbeeld een kwast of spons met verf , dat over een tekenpapier gaat.
Ik onderzoek nu eerst over welke lichaamsdelen de jongen het meeste controle heeft en plaats dan dáár een "aanraakcontact" Kan iemand mij helpen/ raadgeven ?

Bij voorbaat dank
Edy van Midde

www.edy.exto.nl
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Schakelingen Online Forum Index -> Elektronica algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1                     

Ga naar: