deuralarm

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie
gilberto
Berichten: 2
Lid geworden op: za 8 dec 2018, 15:46

deuralarm

Bericht door gilberto »

ik zou graag een simpel alarm willen plaatsen op mijn werkhok, ik zou dat willen activeren met een deurschakelaar, ik zou natuurlijk de nodige tijd moeten krijgen om zelf binnen te gaan en het alarm via een verborgen schakelaar uit te schakelen, hetzelfde wanneer ik het hok verlaat en de verborgen schakelaar weer aan zet moet ik de tijd krijgen om buiten te stappen en de deur dicht te sluiten, het zou ergens voorzien moeten zijn van vertragingen of zo
ik ben een goede doehetzelver, en met een duidelijke uitleg zou ik heel wat geholpen worden en kan ik dat wel zelf bouwen
is ergens een reeds gemonteerd simpel systeem te koop, of zal ik de schakeling zelf moeten bouwen
alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties

mvg
gilbert
smd_lover
Moderator
Moderator
Berichten: 1878
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 12:23
Locatie: prov Groningen.. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door smd_lover »

Dat kan wel met een Arduino. Dan moet je wel zelf wat programmeren want exact wat jij wil zal wel niet te vinden zijn.
De Arduino is heel flexibel inzetbaar, je kunt hem 'alles' laten doen.
Zoek maar eens op Arduino door alarm, dan krijg je een idee van wat het is..
Hoe zorgvuldiger je als topicstarter je probleem omschrijft, hoe meer kans op adequate reacties en een oplossing.
gilberto
Berichten: 2
Lid geworden op: za 8 dec 2018, 15:46

Bericht door gilberto »

het moet niet exact zijn wat ik wens, maar het mag niet te moeilijk te bouwen zijn
Plaats reactie