Krypton 2,4 volt lampje

Zoek je iets? Plaats het hier!
Plaats reactie
r1ch4rd
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 jul 2019, 23:40

Krypton 2,4 volt lampje

Bericht door r1ch4rd »

Beste forummers,

Ik heb een zaklamp welke vervangbaar is maar ook dierbaar. Het lampje een 2,4 volt P13,5 S als ik het juist heb onthouden is kapot.

Ik ben welwillend om er eentje aan te schaffen maar ik zou graag een traditioneel lampje willen hoewel een andere zoals led ook ik ook wel wil kopen.

Het betreft één lampje, die zou een euro zijn maar je mag iets voor jezelf rekenen voor de moeite, mocht je dat voor mij willen en kunnen doen.

Dit is een afbeelding van het lampje, als het bulbje anders is heb ik daar genoegen mee. De zaklamp heeft twee penlite batterijen, als er geel licht of veel licht uit komt, dat is allemaal evengoed. Het lukte mij niet om een img tag toe te passen.

https://internationallamps.co.uk/site/w ... 01/619.jpg

De reden dat ik dit vraag is dat bijvoorbeeld Conrad dit lamje levert voor weinig maar de verzendkosten maken het oninteressant. Hoe ik ook mijn best doe om iets anders aan te schaffen bij ze, wanneer ik dit heb gevonden dan is de prijs gewoon afschrikwekkend voor mij, een beetje internetten geeft aantrekkelijker resultaten. Echter, ik heb wel wat tijd besteed aan het vinden van dit lampje en de Halfords zou het kunnen leveren maar hebben voor mij een keuze die wat betreft prijs acceptabel is maar dit is een high output heel geavanceerd lampje en dat kan altijd nog. Als je mij kan helpen, graag!
r1ch4rd
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 jul 2019, 23:40

Bericht door r1ch4rd »

Vergeet ik nog te zeggen, als je dit lampje niet hebt of wilt verkopen aan mij maar je weet wel waar ik het kan bestellen en de verzendkosten binnen proporties blijven dan verneem ik dit graag. Ebay heb ik al uitgepluisd daar kan ik een zaklamp kopen waar ik verder geen bestemming voor heb en de prijs is vergelijkbaar met reguliere verzendkosten.
smd_lover
Moderator
Moderator
Berichten: 1877
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 12:23
Locatie: prov Groningen.. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door smd_lover »

Op ebay staan ze gewoon voor een paar dollar.
Okaphone heeft de 2,4V niet op de site staan maar heeft het misschien wel.
Daar zie je ook dat een prijs van 1 euro niet reeel is.
Hoe zorgvuldiger je als topicstarter je probleem omschrijft, hoe meer kans op adequate reacties en een oplossing.
Gebruikersavatar
bertus
Moderator
Moderator
Berichten: 2458
Lid geworden op: wo 14 feb 2007, 20:35
Locatie: Amsterdam. .. .. .

Bericht door bertus »

Hallo,

Misschien zou je kunnen kijken bij winkels als Bever of Vrijbuiter.

Je kunt ook hier kijken:
https://www.batterijenland.nl/reservela ... aagfitting
https://www.batterijenland.nl/varta-res ... jes-24v-2x

Ander typen zijn er ook te vinden:
https://www.batterijenland.nl/zaklampen ... aaglampjes
Verzendkosten 2.95 euro, beneden de 15 euro.

Bertus
Je hoeft niet alles te weten,als je het maar weet te vinden.
Als je iets vraagt lijk je misschien dom.
Als je niets vraagt blijf je dom.

Ik beantwoord geen vragen in PM's.
Dit gaat voorbij aan de ideeen van het forum,
het delen van informatie.
r1ch4rd
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 jul 2019, 23:40

Bericht door r1ch4rd »

@smd_lover's bericht

Ik typ op ebay 'Krypton 2,4 Volt bulb' maar ook 'Krypton 2.4 Volt bulb'. Ik zie inderdaad wat aanbod en een paar dollar is van at ik zag vijf dollar en daar komen nog verzendkosten bij welke hoger uitvallen.

Weet jij voor mij betere keywords voor ebay zoeken?
Kan ik Okaphone gewoon opzoeken (ik gebruik alleen de ebay resultaatlijsten)

Wat betreft je opmerking 'Daar zie je ook dat een prijs van 1 euro niet reeel is.', daar kan ik inkomen echter ik had een prijs iets van 79 cent bij Conrad en ik slaag er daar nooit in iets te willen kopen, soms wel iets dat ik kan gebruiken maar snel ergens anders gevonden met zulke prijsstellingen.

@bertus bericht, dat ga ik nog bekijken, ik denk dat ik daar sneller en makkelijker een lampje ga vinden maar ik moet nu weg en zal dat later onderzoeken en als het nodig is beantwoorden
r1ch4rd
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 jul 2019, 23:40

Bericht door r1ch4rd »

@bertus bericht

Dankjewel voor de link naar batterijenland.nl! Deze kwam bij mij niet naar voren in de zoekresultaten. Met de verzendkosten van 2,95 toch weer 4 a 5 vijf euro bespaard. Nu kan ik de zaklamp mooi voorzien van een werkend Krypton lampje.

Overigens ook bedankt voor de tips van Bever en Vrijbuiter, ik heb totaal geen zicht op kampeer en buitensport maar ik heb wel een thermosfles nodig, daar was ik zonder aanwijzing allicht ook niet gemakkelijk achter gekomen wat het beste adres is.
Plaats reactie