Stofzuiger ontwerp verbetering misschien ?

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Stofzuiger ontwerp verbetering misschien ?

Bericht door GW »

A hujuh. Hef hier 'n ....... Abn beter misschien, mwah hah.......nja ahum. Heb hier een "moulinex 1000 s" stofzuiger waar volgens mij iets heel makkelijk verbeterd kan (maar ben leek verder hierin), maar weet niet. En weet ook niet hoe met gemiddelde andere stofzuiger zit. Maar je hebt dus een kartonnetje wat je er in schuift, en die rust aan drie kanten (boven en beide zijkanten) op plastic randje, maar aan de onderkant (of buitenste rand) is bij mij iig niks waar die op leunt, dus word het kartonnetje toch ietwat ingezogen zeg maar, wat voor pasvorm en luchtdicht zitten niet echt ideaal is leek me. Zat eest te denken, ze hadden een soort deurtje in kunnen zetten dat je open kan zetten en zo het kartonnetje er in en weer sluiten op manier dat ook daar stuk draagvlakje voor karton ontstaat. Later dacht ik, oh kan simpeler, en misschien zit dat er al, niet op plastic waar karton in word geschoven, wat je daarvoor eerst al omhoog tilt (is nog te volgen allemaal ?). maar op frame stofzuiger zelf kan een uitstekende (niet in de zin van uitmuntend) rand geplaatst, zodat met sluiten van gedeelte waar de zak in wordt geschoven, het voorste deel dan daardoor word ondersteund. Was 'm ff, oude stofzuiger.
komt misschien niet meer voor. Dan was schrijven en lezen voor niks, dan tenminste bedankt voor uw aandacht voor wat 't waard is.
nemeg
Berichten: 649
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 19:40
Locatie: Asten. .. .. .

Bericht door nemeg »

Wat is nu je elektrisch probleem op dit elektronica forum. :roll:
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Bericht door GW »

Oh ja joh ?
Plaats reactie