hallo ik heb een microfoontje en een geluidsboxje nu zou ik die aan elkaar willen schakeen dat ik in de microfoon kan praten en wat ik zeg uit het boxje komt een van jullie weer hier vast en zeker reed mee
gr mark
microfoon aan geluidsboxje schakelen
microfoon aan geluidsboxje schakelen
Bekijk ook mijn site www.markmensink.nl
-
Mat Janssen
- Moderator

Dat geluidsboxje heeft dan een ingebouwde versterker ?
Zo ja sluit dan de microfoon eens aan op de ingang van het boxje, zet de volume potmeter eens helemaal open en "blehr" eens in de microfoon. Wanneer je dan iets hoort dan hoef je er alleen nog maar een voor versterker tussen te plaatsen en klaar is kees.
Schema van een voorversterker het ik hier al 3 keer gepost, zoekt en gij zult vinden. (met transistoren 2xbc549).
Zo ja sluit dan de microfoon eens aan op de ingang van het boxje, zet de volume potmeter eens helemaal open en "blehr" eens in de microfoon. Wanneer je dan iets hoort dan hoef je er alleen nog maar een voor versterker tussen te plaatsen en klaar is kees.
Schema van een voorversterker het ik hier al 3 keer gepost, zoekt en gij zult vinden. (met transistoren 2xbc549).
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd
-
Mat Janssen
- Moderator

geen idee het is gewoon een boxje uit een rdiotje wat werkt op 4 aa bterijken gr mark
Bekijk ook mijn site www.markmensink.nl
-
Mat Janssen
- Moderator