Nieuwe aanwinst: Martin roboscan PRO918

Alle vragen m.b.t. lichteffecten m.b.v. lampen, led's etc.
Plaats reactie
janvanbree2
Contacteer:

Nieuwe aanwinst: Martin roboscan PRO918

Bericht door janvanbree2 »

Het nieuwse speeltje in onze verhuur:

8 stuks Martin Roboscan PRO-918.

Zijn er meer van jullie die ze toevallig hebben of bekend ermee zijn? Altijd leuk om te weten...
Bijlagen
roboscanpro918[1].jpg
roboscanpro918[1].jpg (4.55 KiB) 9921 keer bekeken
Laatst gewijzigd door janvanbree2 op di 3 jan 2006, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
ALE - Light & Sound - Sales & Rental - www.alelight.nl : Elektronica webshop in aanbouw!
Termike

Bericht door Termike »

Zoveel geld heb ik niet. Sorry :wink:
jef

Bericht door jef »

Vraagje aan de beheerder van dit forum:
Waar gaan we met dit forum naar toe als zelfs een moderator zijn bedrijf en zijn producten kan aanprijzen?
Of kan in dit forum zomaar iedereen gratis reklame maken?
Dat kan het opzet toch niet zijn van dit forum!
mvg
Jef
Termike

Bericht door Termike »

Hij bied ze toch niet aan? Het is nu eenmaal zijn job. Hij kent dar veel van en als er mensen zijn die vragen hebben over dat soort zaken zal hij zeker de persoon zijn die hulp kan bieden. Hij vroeg hier gewoon of er nog mensen waren die ervaring hebben met dat toestel. No harm done in mijn ogen.

Mvg
Robin
Pelle371

Bericht door Pelle371 »

jef schreef:Vraagje aan de beheerder van dit forum:
Waar gaan we met dit forum naar toe als zelfs een moderator zijn bedrijf en zijn producten kan aanprijzen?
Of kan in dit forum zomaar iedereen gratis reklame maken?
Dat kan het opzet toch niet zijn van dit forum!
mvg
Jef
Naar mijn mening slaat het nergens op wat je zegt. Hij mag toch best blij zijn met zijn nieuwe aanwinst? Als jij daar niks van moet hebben zou ik me er ook niet mee bemoeien.. :?
Joeri Fr

Bericht door Joeri Fr »

ik denk dat het op het randje is...
de uitbaters van dit forum worden op die manier misschien warm gemaakt voor een sponsoring? :D
zorro

Lichteffecten

Bericht door zorro »

Hallo :D

Mooi Salomon-oordeel van Joeri, misschien wordt het werkelijkheid !!

zorro :wink:
janvanbree2
Contacteer:

Beste heren, het was niet mijn bedoeling reclame te maken voor mezelf hier. Ten eerste omdat in mijn ogen degenen die dit forum bezoeken niet binnen mijn doelgroep van mijn bedrijf vallen. Dit zijn apparaten die worden ingezet op producties vanaf 1000 bezoekers. Afnemers zijn dus vaak partyorganisatoren, collega verhuur bedrijven en grote bands. Tevens verhuren wij dit soort materiaal niet los maar alleen bij totaalproducties met personeel en niet aan drive-inshows en dergelijke. Het is inderdaad puur bedoeld voor de degenen die zich voor lichtsystemen interesseren. Het was ook mijn bedoeling om een van die scanners die helemaal gedemonteerd is in delen te fotograferen en zo veel duidelijkheid te kunnen verschaffen over de werking van deze complexe machines.

Ik zal met de mede moderators overleggen of zij het ermee eens zijn. [/i]
ALE - Light & Sound - Sales & Rental - www.alelight.nl : Elektronica webshop in aanbouw!
deejayke
Contacteer:

Bericht door deejayke »

naar de werking van scans en andere lichteffecten ben ik altijd geintresseerd jan ;-) laat de fotos maar komen :D grtzzzz :D

edit/: dat je geen reclame maakt in een topic ok, dat doet hy ook niet... de enige reclame zie ik in zijn handtekening (onderschrift) en er staat nergens in de faq dat dit niet mag, dus geen probleem :)
m.v.g.
Laatst gewijzigd door deejayke op di 3 jan 2006, 1:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom :D
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
janvanbree2
Contacteer:

ik zal morgen mijn digicam ff mee naar huis nemen. heb er hier nu 2 helemaal uit elkaar liggen...
Plaats reactie