http://pent.no/Vaer.aspx?ID=84337
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog
Als het echt slecht is, dan kan je het toch niet over de hele wereld kopen? Sommige schakelingen zijn inderdaad aan de prul kant, maar misschien ben ik gewoon te onhandig om een spoel te maken, zoals bij de metaal detector, die ik maar aan jens heb gegeven.
Heb je de juiste chip geselecteerd in je programma ?
Welk type programmer gebruik je ?
Werk je met een laptop ?
Wanneer je zoeen goedkope programmer gebruikt met maar een paar onderdelen en via de compoort van b.v. een laptop, dan werkt het inderdaad niet.
Ik zal straks een even kijken naar die rcd en winpic. Je moet winpic wel instellen heb ik ooit ergens gelezen.
Zelf gebruik ik de picstart plus programmer van microchip.
kan winpic wel met de rcd programmer overweg? Zo ja zoek dan op hoe je hem in moet stellen. Stel ook even in wat voorn type de doelpic is. En vergeet niet de goede compoort te selecteren.
Als je dat gedaan hebt moet het werken.
Ik heb zelf een jdm programmer en de galva-wisp. En ik moet zeggen de galva wisp werkt tig keer beter. Nooit gezeur met fout geprogrammeerde pic's enzo. Mijn jdm werkt ook(icm winpic) maar die wil haast nooit een programma in een keer goed programmeren. Erg storingsgevoelig dus.
je hebt gezecht dat de bc547A schakelt als de lm339 er niet in zit ik heb de lm339 er in gestoken maar deze blijft geschakelt
gaat deze pas uit als de pic er in zit dat dan alles goed word geschakelt
hoe werkt dit juist in grote lijnen?
met de velleman kit kan toch een pic 16f628a en een 16f88 progge
Dat klopt allemaal.
De zaak begint pas goed te werken als alles erin zit en goed geprogrammeerd is. Dat er "rare" dingen kunnen gebeuren als je nog maar half klaar bent mag als normaal beschouwd kunnen worden.
Hoe het werkt!
De lm339 is een vergelijker die aan de ene poot een net gesynchroniseerde zaagtand heeft staan en aan de andere poot een gelijkspanning. Naarmate de gelijkspanning hoger komt zal de openingshoek ook groter worden. En de belasting zal meer spanning krijgen.