Partij onderdelen aangeboden t.e.a.b.
Partij onderdelen aangeboden t.e.a.b.
Wegens verhuizing en stoppen van hobby heb ik een partij onderdelen en aanverwante zaken in de aanbieding. Dit varieert van weerstanden (nieuw en gebruikt) en condensatoren tot een lading ic's (analoog en digitaal), schakelaars, displays, behuizingen (klein en groot, oa 5 tafelbehuizingen 3U).
Verder heb ik nog een bak koellichamen, een bak met (lint)kabels, veel schakelaars (gesorteerd) en wat klein mechanisch spul.
Ik heb ook nog een HP7475A-penplotter en een HP7044A XY-schrijver liggen. Hier zitten helaas geen accessoires meer bij.
Ik doe dit weg tegen elk aannemelijk bod hiervoor. In de buurt van Enschede en Apeldoorn kan ik evt brengen, anders wordt het halen.
Verder heb ik nog een bak koellichamen, een bak met (lint)kabels, veel schakelaars (gesorteerd) en wat klein mechanisch spul.
Ik heb ook nog een HP7475A-penplotter en een HP7044A XY-schrijver liggen. Hier zitten helaas geen accessoires meer bij.
Ik doe dit weg tegen elk aannemelijk bod hiervoor. In de buurt van Enschede en Apeldoorn kan ik evt brengen, anders wordt het halen.
- Bijlagen
-
- PB300028.JPG (53.47 KiB) 13104 keer bekeken
-
- PB300030.JPG (35.69 KiB) 13101 keer bekeken
-
- PB300031.JPG (17 KiB) 13100 keer bekeken
- elektronica amateurtje
Heeft u mischien ook nog wat meer foto's van de onderdelen en dergelijke ?
Kijk ook eens op mijn website http://www.janfernhout.nl
-
technojunk
Re: voltmeter
OFFTOPIC,voltage schreef:die voltmeter doet ie het nog anders wou ik hem graag hebben woon in provincie gelderland in ermelo
Hoe kan hij de gastfunctie gebruiken terwijl die uitstaat?
Re: voltmeter
zo je bent wel van de tijd jensdj jens schreef:OFFTOPIC,voltage schreef:die voltmeter doet ie het nog anders wou ik hem graag hebben woon in provincie gelderland in ermelo
Hoe kan hij de gastfunctie gebruiken terwijl die uitstaat?