De Nederlandse Federatie voor Raketonderzoek (NERO) is een vereniging van raketamateurs die in hun vrije tijd raketten bouwen.
Op dit moment zijn we met een team van 14 man, al ruim twee jaar bezig, om in 2008 het Europese hoogterecord voor amateur-raketten te verbeteren. De raket die we hier voor bouwen is 3m40 lang, weegt ongeveer 35kg en vliegt met mach 3 naar ruim 40km.
Voor dit project zijn we dringend op zoek naar elektronici om het projectteam te komen versterken. Belangrijk is dat je ervaring hebt, en resultaatgericht en zelfstandig kunt werken. Het helpt wanneer je ervaring hebt met PIC-processoren en het ontwerpen van printen.
Voor meer informatie: www.nerorockets.org
Hulp gezocht voor raketelectronica
-
Muizeke
- Moderator

- Locatie: De Roest D'Alkemadelaan 4 bus 18 2600 Berchem ( Antwerpen )
Hulp gezocht voor raketelectronica
- Bijlagen
-
- NERO.JPG (22.14 KiB) 5585 keer bekeken
- elektronica amateurtje
Vandaag bij Klokhuis iets gezien over amateur raketten.
Studenten van de universiteit hadden het een en ander gemaakt. Zag er errrrug stoer uit. Ik ben wel geinterreseerd alleen wil ik nog even weten wat voor werkzaamheden ik zoal kan verwachten.
Op gebied van PIC's heb ik nou ongeveer 1,5 jaar ervaring. Niet erg veel, maar ik ben altijd bereid te leren. Taal waar ik in programmeer is PicBasic ( heb tevens de fullversie van deze software )
Print design ook ongeveer 1,5 jaar, dat gaat me allemaal wel netjes af. sPrint-Layout is het programma waar ik m'n designs in maak.
Electronica is m'n hobby
Studenten van de universiteit hadden het een en ander gemaakt. Zag er errrrug stoer uit. Ik ben wel geinterreseerd alleen wil ik nog even weten wat voor werkzaamheden ik zoal kan verwachten.
Op gebied van PIC's heb ik nou ongeveer 1,5 jaar ervaring. Niet erg veel, maar ik ben altijd bereid te leren. Taal waar ik in programmeer is PicBasic ( heb tevens de fullversie van deze software )
Print design ook ongeveer 1,5 jaar, dat gaat me allemaal wel netjes af. sPrint-Layout is het programma waar ik m'n designs in maak.
Electronica is m'n hobby
Et Toto - "Allesomvattend" - Boeip.nl
-
Mat Janssen
- Moderator