Ik ben er maar weer eens met mijn vragen... Ik zal eerst eens beginnen met een algemeen overzicht:
We kozen met zo'n 4 vrienden ervoor om SBP (Small Business Project) te doen. Dit houdt in om zelf je teamleden en eindproduct te kiezen op voorwaarde dat je wat meer papierwerk doet enzovoorts.
Wij kozen er dus voor om een stekkerblok te maken waarop je met de afstandsbediening van de tv kon kiezen of een aangesloten toestel spanning krijgt of niet. Ecologisch goed gezien want wie zet nu elke keer die stekkerblok af 's avonds (spaart zo gemiddeld €20 per toestel met standbystand elk jaar). Er zou ook een uitgang PWM gestuurd worden om zo een lamp te kunnen dimmen.
We hebben ons sterk gebaseerd op het ontwerp van picbasic.nl. Op huidig moment zitten we volop in de ontwerpfase. Vandaag ging het testen op een breadbordje een beetje fout. En dan komen we nu aan de vraagjes:
- Zitten er volgens jullie fouten in ons programma (zie link op het eind van deze post)? Wij zouden het willen gebruiken om zowel RC5 als RC6 te herkennen en ermee uitgangen te sturen.
- Zit alles goed op het schema?

- PicBasic programma: http://www.uploadarchief.net/files/down ... omodif.bas
- foto van de transceiver op breadbord: foto
- foto van het eindwerk op een breadbord: foto
Om de stekkerblok te simuleren zijn de ledjes gebruikt.
Alvast erg bedankt!