Dag Allemaal,
Tijdens een uitje met de collega's ben ik samen met mijn gsm e71 in het zwembad beland. Natuurlijk direct de batterij eruit gedaan en een dagje voor een warmeluchtblazer (op een veilige afstand) totdat de gsm volledig droog was.
De gsm werkt voorlopig terug perfect buiten 1 ding... de gsm is na 10 plat, zelfs al zet ik hem af, dan nog loopt de batterij leeg!
Ik heb hier nu zo een energy-tooltje op geïnstalleerd en dit geeft aan dat de gsm constant 0,5 watt-hour vraag (normaal zou dit 0,02-0,2) moeten zijn...
Weten jullie hier raad mee?
Mvg,
Pallie42
gsm E71
Hehe, ik heb menig gsm gered door ze volledig in te spuiten met contactspray. Even laten inwerken (desnoods in een ESD-safe zakje steken want contactspray vervliegt vrij snel) zodat het produkt ook onder bga's kan werken en afborstelen met een ESD borsteltje. ESD maatregelen zijn geen overbodige luxe...
Het kan ook zijn dat uw batterij om zeep is, die kan getest worden dmv een batterijtester (ik heb eentje staan op 't werk: een Astratec Xpresstest)... Daar is dan helaas niets aan te doen...
Gr, Wim
Het kan ook zijn dat uw batterij om zeep is, die kan getest worden dmv een batterijtester (ik heb eentje staan op 't werk: een Astratec Xpresstest)... Daar is dan helaas niets aan te doen...
Gr, Wim