Beste dames en heren,
excuses als mijn vraag niet op dit forum thuishoort, maar ik zit met een probleempje. Al sinds enige tijd heb ik een Philips ambisound surround systeem aangesloten op mijn tv. Sinds enkele dagen ben ik ook in het bezit van een draadloze headset (Sennheiser rs 180). Beide systemen moet ik echter op dezelfde manier aansluiten. Ik heb amper verstand van elektronica, maar vanaf beide apparaten loopt een dunne kabel die zich splitst in een rode en een witte stekker. Op mijn tv heb ik hiervoor echter maar 1 ingang (dus 1 rode en een witte). Nu moet ik dus elke keer als ik met de headset wil luisteren de rode en witte stekker van het surround systeem uit de tv halen en omwisselen met die van de headset. Is door middel van een bepaalde stekker of iets dergelijks ook te zorgen dat ik beide apparaten kan aansluiten op mijn tv?
Alvast bedankt voor de reacties!
Sennheiser rs 180 en Philips Ambisound op tv aansluiten
-
Pokervriend
-
Pokervriend
-
Mat Janssen
- Moderator

wat dacht je hiervan? :!:
http://www.scintilla.utwente.nl/images/ ... AC-016.JPG ik heb hem op google gevonden op tulp splitter. moet maar even rondkijken in een paar electronica winkels, ik weet niet waar je woont dus...
´da´s pas echte techniek´