Met voltage doormeten van de aansluiting van de wifi sw.....

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Met voltage doormeten van de aansluiting van de wifi sw.....

Bericht door GW »

Met voltage doormeten van de aansluiting van de wifi switch op een laptop. Slaat voltmeter op een één met een punt, dus 1. , en blijft daar dan stug op staan. Als meter tijdje uitzet doet hij het weer goed. Ook op instelling wat volgens mij 1000 volt moet kunnen hebben, en dat zeker niet uit apparaat komt zodat zou overbelasten, maar zelfde verhaal daarna ook daar mee, voordat beetje kan zien wat voor waarde hij aangeeft, springt het apparaat op de "1." . Iemand idee wat verkeerd doe. Of dat apparaat kaduuk is, of wat anders misschien ?
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Bericht door GW »

Denk dat niet precies volt hoef te meten voor schakelaartje, verbind uiteindelijk
alleen maar twee draadjes zover ik snap. Zag waardes van volt bij advertentie voor schakelaar staan vandaar. Eerst een enkele, maar later ook 7 v 250 v (zoiets) neem aan dat alles daartussen het voor kan gebruikt. Heb schakelaartjes besteld, dus kan dat eerst afwachten. Bedankt als u aandacht alsnog heeft gehad, maar zal op opgelost zetten, zodat niet meer tijd verspil van mensen.

Ps Ja, zit wat in de ruimte te .........., maar ja ach.

Ps Zie niet hoe op opgelost kan zetten. Dus of géne die over gaat dat wil doen misschien (?).
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Bericht door GW »

Voltmeter was de draad van het pennetje los, nu in de lijm, maar zal probleem zijn geweest. Kan op opgelost s.v.p..
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Bericht door GW »

Multimeter nu zeker alles vast op pinnetjes, maar noch steeds zelfde probleem. Toch nog wel benieuwd of iemand een idee heeft misschien. Zwarte stekker beide uitgangen geprobeerd, zelfde verhaal. En zelfde probleem bij 20 200 en 1000 volt stand.
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11503
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Weggooien dat ding en investeren in een fatsoenlijke nieuwe. Is voor iedereen goedkoper, zelfs voor ons.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Bericht door GW »

Sure, wat jij zegt hoor. Iemand (anders) misschien die kan vertellen of rode en zwarte draad in principe hetzelfde zijn, gewoon een stuk koperdraad eigenlijk gewoon, of is er wezenlijks wat anders aan. Draden waren niet al te best. Heb ze wat aan elkaar gesoldeerd zelf, dus of daar misschien aan kan liggen dat iemand zou kunnen zeggen. Alvast misschien bedankt.

Ps Zat te overwegen wat te doneren (zeg toch maar even, al ben ik niet echt gediend van dergelijk afbekkend gedrag, en vind verder er op ingaan eigenlijk te idioot om moeite aan te verspillen), maar vond in forum index er niks over. en daargelaten of ook werkelijk wat zou hebben gedoneerd. Dat mensen van forum geld zou kosten dan (ook) eigen schuld. Medebezoekers kunnen gewoon negeren neem ik aan. Maar als je meer hartige woordjes aan me kwijt wil, woon op Pieter Stuyvesantweg 16 Leeuwarden, zeg het nog eens in mijn gezicht, zou ik zeggen, beetje vent wezen ook dan.

Ps Het lijkt er dus op dat het aan de draden ligt, met advies van figuren als jij heb je straks een goedgelovige voor niks zijn zure geld aan het uitgeven. Hoe komt het dat deze gast hier modereert, hoop dat iemand hier wat aan kan doen, dat die hier niet nog langer mensen met een kluitje het riet in stuurt. Al is dat hun eigen probleem als ze direct op een drafje zouden gaan, mij een zorg verder, maar toch. hfhhhhhhh.
nemeg
Berichten: 649
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 19:40
Locatie: Asten. .. .. .

Bericht door nemeg »

Stik, ik wist niet dat je ook gewoon Nederlands kon schrijven.
Geen wonder dat je niet serieus genomen wordt.
Wat wil je eigenlijk, de tent opbutsen.
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Bericht door GW »

Dit is klaar wat mij betreft, draden waren ooit losgeraakt, die zelf gesoldeerd. Denk dat erg nauw steekt hoe dik de draden zijn, iets met weerstand te maken, als goed herinner wat erover las. Viel me ook op hoe dun het koper gedeelte binnenin was, dus erg gevoelig daarvoor het vermoeden. Twee dikkere draden ook op pluggen gesoldeerd eens, was het des te meer hetzelfde euvel, het idee, als goed herinner. Dus haast zeker dat daaraan ligt. Hoe dan ook (eigenlijk), kan op opgelost wat mij betreft, als vervangende stekkers hier zijn, kan ik nog eens weer kijken misschien. Dus tot het zover is kan deze om mijn part schluss dicht.

KAN DICHT A.U.B..
Plaats reactie