Wie weet een goede voedings stabilisator voor 230 volt.
Ik ben in het bezit van eens sta caravan die is aangesloten op het lichtnet van de camping. Maar door onbekende oorzaak hebben we hier een lichte flikker in het net, daarbij zakt de spanning af en toe (lees 3 tot 6 maal per dag) tot een punt waarop enkele apparaten niet genoeg spanning krijgen om te kunnen werken en daarbij uitvallen met alle gevolgen van dien.
De stabilator zal in een omhuizing moeten komen daar deze buiten de caravan wordt geplaatst.
Mvg Jack
voedingstabilisator
-
jack82
- Contacteer:
voedingstabilisator
Gaat niet bestaat niet.
Met electronica is alles mogelijk
Met electronica is alles mogelijk
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

Het verschil is dat de ene een hoop elektronica heeft die dan via een transformator een gestabiliseerde uitgangsspanning geeft.
De andere dat is een speciale gewikkelde transfomator en een paar wisselspannings condensatoren die via wikkelingen zo gekoppeld zijn dat je een constante uitgangsspanning hebt.
Zoek maar eens bij Google op "ac voltage stabiliser" magnetic of electronic.
Prijs: voor 16 Amp. een paar honderd euro of nog meer, ik weet het niet (meer). Is al zolang geleden !!
De andere dat is een speciale gewikkelde transfomator en een paar wisselspannings condensatoren die via wikkelingen zo gekoppeld zijn dat je een constante uitgangsspanning hebt.
Zoek maar eens bij Google op "ac voltage stabiliser" magnetic of electronic.
Prijs: voor 16 Amp. een paar honderd euro of nog meer, ik weet het niet (meer). Is al zolang geleden !!
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd