kan ik zomaar een groep in de groepenkast erbij maken volgens de opzichter van mijn nieuwe huis moet je dat wel doen voor een vaatwasser die in de keuken komt te staan 1 draad ligt er als diender voor trekdraad maar mag ik nu zelf een groep erbij maken?
wie kan mij dat vertellen?
groep erbij maken
-
janvanbree
- Contacteer:
of je het MAG ligt aan de afspraken die je met je huisbaas hebt. In principe mag je thuis doen wat je wil. Maar of het verstandig is? Als je goed weet wat je doet wel, anders zou ik het toch aan een vakman overlaten aangezien een vaatwasser toch redelijk wat stroom verbruikt.
offordable showequipment? www.alelight.nl
- deejayke
- Contacteer:
na de kast waar je hoofdzekering in zit mag je doen wat je wilt, dus plaatsen wat je wil, zolang je hoofdzekering het maar aan kan en het volgens de veiligheidsnormen is (draaddikte, zekering, enz...).
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro