DVD speler hiteker, iets verbrand.
DVD speler hiteker, iets verbrand.
wie kan mij vertellen wat er hier stuk is gegaan?
mvg
jhar
mvg
jhar
- Bijlagen
-
- dvd1.JPG (23.87 KiB) 7970 keer bekeken
-
- dvd2.JPG (24.36 KiB) 7969 keer bekeken
-
- dvd3.JPG (35.11 KiB) 7971 keer bekeken
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

Er kan sluiting inzitten en daarom verbrand de weerstand.
Je kunt de voeding wanneer de weerstand er weer uitfikt eens dan onbelast testen.
Het kan ook zijn dat er een elko kapot is.
Je kunt dat zien als b.v. zoeen bovenkant waar zoeen kruis instaat bol geworden is en de elko is ook kapot wanneer er aan de onderkant (printzijde) een lichtbruine snot uit is gekomen.
Je kunt de voeding wanneer de weerstand er weer uitfikt eens dan onbelast testen.
Het kan ook zijn dat er een elko kapot is.
Je kunt dat zien als b.v. zoeen bovenkant waar zoeen kruis instaat bol geworden is en de elko is ook kapot wanneer er aan de onderkant (printzijde) een lichtbruine snot uit is gekomen.
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd
het heeft niet gewerkt.
ik heb er een 10 ohm weerstand in gezet en toen ik hem aanzette. toen ging het display van heel flauw steeds feller branden (alle lampjes) en toen ging hij uit (ik denk zelfs wat rook gezien te hebben) en hij blijft nu ook uit. ook als ik hem uit en weer aan zet.
ik ben op zoek naar kapotte dingen maar heb nog niets gevonden ik geef wel een gil als ik iets vind, of niet.
of zou je zo al weten wat het is denk je?
mvg
jhar
ik heb er een 10 ohm weerstand in gezet en toen ik hem aanzette. toen ging het display van heel flauw steeds feller branden (alle lampjes) en toen ging hij uit (ik denk zelfs wat rook gezien te hebben) en hij blijft nu ook uit. ook als ik hem uit en weer aan zet.
ik ben op zoek naar kapotte dingen maar heb nog niets gevonden ik geef wel een gil als ik iets vind, of niet.
of zou je zo al weten wat het is denk je?
mvg
jhar
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

Dan zul je eens heel goed moeten kijken of je iets doorgebrands ziet.
Of proberen met meten er achter zien te komen wat er kapot zou kunnen zijn.
Ik kan van hieruit ook weinig zien. Anders probeer een beetje hulp te krijgen van mensen die in de buurt wonen die er iets van weten.
Of proberen met meten er achter zien te komen wat er kapot zou kunnen zijn.
Ik kan van hieruit ook weinig zien. Anders probeer een beetje hulp te krijgen van mensen die in de buurt wonen die er iets van weten.
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd