gestolen gsm
gestolen gsm
mijn gsm is wegens waterschade kapot maar nu heb ik geen verzekering
Laatst gewijzigd door C990 op ma 14 apr 2008, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
lollipop dolli
Wat voor'n oplichtertje ben jij!!
Punt1: Voor zo'n verzekering af te sluiten zal je waarschijnlijk wel moeten tonen dat het toestel effectief nog werkt en bepaalde nummers moeten laten registreren.
Punt2: Als je je gsm opstuurt met waterschade heb je zobizo geen garantie meer, weet ik uit ervaring (maar dan met sprite).
Punt3: Heel slim om zoiets in een 'publieke' vraag te stellen, er moet je maar is iemand aangeven...
Overigens wil ik ook even vermelden dat dit een elektronica forum is en geen how-to-verzekering-te-slim-af-zijn forum
En aan de mods even men excuses om voor modje te spelen
Punt1: Voor zo'n verzekering af te sluiten zal je waarschijnlijk wel moeten tonen dat het toestel effectief nog werkt en bepaalde nummers moeten laten registreren.
Punt2: Als je je gsm opstuurt met waterschade heb je zobizo geen garantie meer, weet ik uit ervaring (maar dan met sprite).
Punt3: Heel slim om zoiets in een 'publieke' vraag te stellen, er moet je maar is iemand aangeven...
Overigens wil ik ook even vermelden dat dit een elektronica forum is en geen how-to-verzekering-te-slim-af-zijn forum
En aan de mods even men excuses om voor modje te spelen
professioneel groentje :;):
Re: gestolen gsm
C990 schreef:mijn gsm is wegens waterschade kapot maar nu heb ik geen verzekering
eigen schuld :S
ik wil dit eigelijk spam noemen