beste allemaal sommige van jullie weten dat mijn vader en moeder een da winkel hebben nou hebben we walkie talkie's gekregen op de folder die niet werken nou ze werken wel aleen op een afstant van 2 a 3 meter maar t piepje in de zender werkt wel tot een meter of 7 nu wil ik de walkei talkie's ombouwen tot 6 arparte zendertjes dus 1 paneel warop ik alles aan en uit kan zetten en dan 6 doosje warin ik iets bou bijv een radio of een lamp nou is mijn vraag kan dit
Alfast bedankt voor de medewerking ik hoop dat dit lukt wat ik allemaal wil ik hoor het graag
Groetjes mark mensink
van walkie talkie's een zender maken
van walkie talkie's een zender maken
Bekijk ook mijn site www.markmensink.nl
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

- deejayke
- Contacteer:
een flipflop is een geheugenbouwsteen en daar heb je verschillende soorten ma diegene die jy nodig hebt (de simpelste) is een RS-flipflop.
een set reset flipflop dus, als je de ingang set dan wordt de uitgang (Q) hoog, en als je reset dan wordt je uitgang terug laag. ik heb in een van de topics een schematje staan van een rs flipflop opgebouwd uit nen-poorten.
grtzzzz
een set reset flipflop dus, als je de ingang set dan wordt de uitgang (Q) hoog, en als je reset dan wordt je uitgang terug laag. ik heb in een van de topics een schematje staan van een rs flipflop opgebouwd uit nen-poorten.
grtzzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
ik ben nog mmaar net met schema's bezig dus er is geen makkelijker manier om dit te maken
maar ik wil wel alles 1 voor 1 aan en uit kunnen doen en er moeten ook meerdere dingen tegelijk aan kunnen
ik hoor het wel
mzzl
maar ik wil wel alles 1 voor 1 aan en uit kunnen doen en er moeten ook meerdere dingen tegelijk aan kunnen
ik hoor het wel
mzzl
Bekijk ook mijn site www.markmensink.nl