Ik zou graag de cursus van Frits Kieftenbelt in de praktijk brengen. Hij heeft een print genaamd Galva-Wisp Piccontroller, maar deze is in de handel niet te krijgen men moet zelf instaan voor de print. Er is wel een alternatief bij Volti, maar spijtig genoeg heeft de print geen galva-beveiliging wat bij Frits wel is. Ik verjaar niet meer (63j) en zal vermoedelijk zelf nog weinig printen maken en ontzie ook hiervoor nog een investering te doen. Mijn vraag is kan iemand tegen redelijke vergoeding - uiteraard - de print maken voorzien van de nodige boringen. Ik ben woonachtig in Blankenberge België. Misschien zijn er nog vragende partijen voor deze print.
Deze is te halen in PDF op de site van Frits : www.picbasic.nl onder de rubriek : Projecten , Galva-Wisp basic controller. Volgens Frits is de print circa 3 op 6 cm. Dank bij voorbaat en hoop op respons,
[quote="zorro"][quote="Peter Oors"]Ik wil deze print voor je maken.
Dit kan een paar dagen duren.
De kosten zijn ca. 5,50 euro, excl. verzendkosten.[/quote]
Hallo Peter,
Voor die prijs mag je er twee maken. Hoe spreken af om u te vergoeden en heb je enig idee hoevel het verzenden kost ?
Dank bij voorbaat ,
zorro [/quote]
Hallo Peter,
Bedankt voor de snelle reactie en uitvoering van de printen. Keurig vakwerk zodat ik nu kan beginnen aan de bouw van de programmer van Frits Kieftenbelt (www.picbasic.nl). Om daarna zijn cursus in de praktijk te brengen. Indien nodig zal ik het niet nalaten mij tot u te richten als het nodig. Nogmaals dank voor de snelle service.