Gevraagd wrijf symbolen
Gevraagd wrijf symbolen
Ik ben op zoek naar wrijf symbolen voor een frontplaat, voor een potmeter met een knopje van 12mm het hoeven alleen streepjes te zijn me een cirkel van 270 °, ook symbolen voor plus en min.
ik heb er van ieder 10 nodig wie kan mij daar aan helpen want ze zijn niet meer in de handel
met vrindelijke groet A.J Nieuwlaat
ik heb er van ieder 10 nodig wie kan mij daar aan helpen want ze zijn niet meer in de handel
met vrindelijke groet A.J Nieuwlaat
- Stynus
- Site Admin

- Contacteer:
je kan ook zelfklevende sheets gebruken. dat is wel wat duurder (2 per A4) maar dat is volgns mij beter.Richard schreef:Niet wat je zoekt, maar ik maak zelf frontjes door op doorzichtige sheets de layout af te drukken in spiegelbeeld, snij ik alle gaatjes uit en leg dat dan over het front, de schroefjes en potmeter moeren enzo houden het dan wel op hun plek.
Kan ook, maar dan kan je niet spiegelbeeld printen, zodat je afdruk aan de binnenkant zit, en dan slijt de print eraf, tenminste bij mijn printer danstynus schreef:je kan ook zelfklevende sheets gebruken. dat is wel wat duurder (2 per A4) maar dat is volgns mij beter.Richard schreef:Niet wat je zoekt, maar ik maak zelf frontjes door op doorzichtige sheets de layout af te drukken in spiegelbeeld, snij ik alle gaatjes uit en leg dat dan over het front, de schroefjes en potmeter moeren enzo houden het dan wel op hun plek.
Of je plakt er weer een lege overheen..
ractie op antoorden
Ik kan niet op printer afdrukken paneel te groot voor a4 het is 3 cm
- Stynus
- Site Admin

- Contacteer:
Re: ractie op antoorden
bij de drukker laten doen?swift schreef:Ik kan niet op printer afdrukken paneel te groot voor a4 het is 3 cm