Driekleurig verkeerslicht als detectie.

Alle vragen m.b.t. lichteffecten m.b.v. lampen, led's etc.
Plaats reactie
pelelaur

Driekleurig verkeerslicht als detectie.

Bericht door pelelaur »

Hallo, Ik ben op zoek naar een schema. Ik heb volgende situatie: Een driekleurig verkeerslicht hangt in mijn garage (legaal verkregen) bestaande uit drie lampen groen, oranje en rood uiteraard (220V) Het is de bedoeling dat wanneer de elektrische garagepoort open gaat het groene licht gaat branden en ik met de auto binnen rijdt. Als ik bijna ver genoeg ben in de garage moet het oranje licht branden en het groene uitgaan. Als ik niet verder meer mag rijden moet het rode licht aangaan en het oranje uit. Als de poort sluit moet alles uitgaan. Dit omdat ik een andere auto heb gekocht die maar net in de garage kan en met dit licht wil ik steeds op dezelfde plaats kunnen stoppen zonder brokken te maken. Wie kan een schema bezorgen en welke detectie gebruik ik het best om de plaats van de auto te bepalen? Graag jullie hulp aub.
Dank bij voorbaat.
Peter
Mat Janssen
Moderator
Moderator

Bericht door Mat Janssen »

Velleman heeft zoeen kitje de K3502 . Kijk maar eens of je dit bedoeld. Meer een paar aanpassingen kun je je stoplicht wel bedienen.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
pelelaur

Bericht door pelelaur »

Niet echt wat ik bedoel. Het moet echt iets zijn wat ik definitief in de garage kan installeren. Dit is meer bedoeld voor op een wagen en mijn electronische kennis is niet meer zo goed gezien het te lang is geleden. Maar toch bedankt voor je reactie.
Mat Janssen
Moderator
Moderator

Bericht door Mat Janssen »

Ik zal eens verder kijken. Ik geloof dat ik ooit zoiets gezien heb wat jij wil met stoplichten bij een of andere "goedkope" winkel. Dan teken ik wel over wat daarin zit.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
pelelaur

Bericht door pelelaur »

Dat zou zeer vriendelijk zijn. Oprecht bedankt!
Plaats reactie