elektronica amateurtje schreef:vrouwen zijn moeilijke beesten je kan die niet zomaar in een schakeling gieten.
( ik heb ze geciteerd van peter.)
God schiep Adam en toen hij dat ding eens lang had bekeken met dat raar
uithangsel er aan dacht hij, dat moet veel beter kunnen.
En daarna schiep hij de vrouw met al haar mooie rondingen.
Beschrijving van de ideale vrouw :
- mode onbekend (Dior en Co zijn grote onbekenden)
- bezoekt enkel elektronica handelszaken
- heeft twee hobby's : elektronica en koken
- kortom al de gaven van haar man/partner en interesse
Ik geloof dat ergens in Nederland hoor donderen !!!
Mijn ideale vrouw: lievelingetje , schoonheid is ook altijd mooi meegenomen, ze moet als ik een foutje maak mij kunnen vergeven , ze moet er respect voor hebben dat ik aan elektronica doe, en verder nog enkele kleine dingen maar dit zijn de hoofdlijnen.
met vriendelijke groenten robin.
Mijn favoriete wet:De wet van de minste
inspanning.
Those about to rock salute you !!
Bij al jullie opmerkingen over de ideale vrouw hoor ik alleen maar
ze moet dit en ze moet dat en ze moet zo.
Wacht maar tot je de ideale vrouw tegen komt.
In de tekenfilm van Bambi worden ook al die dieren ineens verliefd.
Heel mooi gedeelte uit die film.
Dat gebeurt dan ook zo met jou.
Er staat je dus nog iets leuks te wachten.
Ik hou van jou, blijf me trouw, wordt mijn vrouw, kom dicht bij mij ik heb het zo kou(d). Enz, enz.
De ideale vrouw is diegene met wie je samen alles kunt delen.
Als je ouder wordt, maak je nog al eens wat mee, leuke dingen en (veel) minder leuke dingen.
Een maatje naast je die je steunt en die je zelf kunt steunen, is dan veel belangrijker dan alle mogelijke "goede eigenschappen" die jullie nu opnoemen.
En ja, ik heb *mijn* ideale vrouw gevonden!
- Ratings are for transistors.....tubes have guidelines. -
Nee, ik ben al 10 jaar zeer gelukkig getrouwd, maar we hebben allebei al een hoop meegemaakt op het gebied van ziekte en ongeluk, zowel voor als na ons huwelijk.
Maar ook erg leuke dingen, hoor.
- Ratings are for transistors.....tubes have guidelines. -
Ik kan het ook weten na bijna 45 jaar. Zij betaalt nog altijd mijn bestellingen niettegenstaande ze geen kaas eet van elektronica; maar laat mij mijn hobby uitoefenen zonder commentaar. Mijn besluit de ideale vrouw (door mij bescheven) en de ideale elektronica hobbyist geven misschien op termijn een ......................... NIEUWE MAT wie weet !!!!
Over liefde gesproken ,vandaag heeft mijn liefje het uitgemaakt om onbekende reden . Als ik het positief bekijk kan ik zeggen dat ik terug op jacht kan .
En dat vermelden in men 666ste post.
inspanning.
ik vind dat playstation gedoe eigenlijk maar geldklopperij :p
Een paar jaar geleden had ik een playstation 2 gekocht. De dag erop kon ik al weer naar de winkel om een memory kaart te kopen om te kunnen saven .
En zo een playstation koste toen toch best veel geld dus zou je verwachten dat het erbij zat.
En dan nog de prijs van die spelletjes
Die playstation is ondertussen versleten van dvd's te spelen.
De volgende word een gewone dvd speler :p.
Daar heb je bij de 3 geen last meer van want er zit een harde schijf in van 60gb.
Ik heb het bereik van mijn controler eens getest , ik moest bij de buren gaan staan voordat ik geen bereik meer had . Zeker 20m + een 3tal muren.
inspanning.