Ik heb hem gisteren avond binnen gekregen en zie weinig verschil met die van 2007. Ook vind ik het jammer dat er geen pic chips meer te zien zijn. Daarvoor moet je naar de Conrad site om te kijken wat ze er van hebben.
Mat Janssen schreef:Ik heb hem gisteren avond binnen gekregen en zie weinig verschil met die van 2007. Ook vind ik het jammer dat er geen pic chips meer te zien zijn. Daarvoor moet je naar de Conrad site om te kijken wat ze er van hebben.
ja dat is ook jammer en via de site kom ik soms toch niet echt uit haha
ik heb hem donderdag of vrijdag aan gehad en ondertussen al eens wat doorbladert. alleen spijtig dat er op de site zooooooo veeeel meer staat
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
Heb de catalogus vandaag aangekregen maar nog geen tijd gehad om hem te bekijken.
EDIT:
Net is bekeken. Ziet er wel veeel beter uit maar nog steeds zo onhandig als die van vorig jaar en idd niet alles staat erin
Mat Janssen schreef:Ik heb hem gisteren avond binnen gekregen en zie weinig verschil met die van 2007. Ook vind ik het jammer dat er geen pic chips meer te zien zijn. Daarvoor moet je naar de Conrad site om te kijken wat ze er van hebben.
of de 2 jaar oude gids bij de hand nemen,
weet trouwens niet of de bestelnummers dan nog wel kloppen.
Ik word wel nieuwschierig, maar ik heb nog nooit iets bij Conrad bestelt, daarom ontvang ik hem niet meer. Ik vind ze veel te duur.
Ik ben nog van de goede tijden, toen Conrad een grote winkel had in het centrum van Rotterdam. Met de racefiets uit Zoetermeer en dan buiten vastzetten aan een paal en gratis uren lang daar rond neuzen en daarna naar mijn oma.
It all gonne...
net over de grens in duitsland zit er nog 1, toen mijn moeder en zus daar een dagje gingen shoppen belden ze me op of ik nog iets nodig had jammer genoeg waren ze in alles super duur zoals normaal...