Ik heb een vraag , in verband met led effecten voor in mijn arm compad . Ik ben lid van een Star Wars Dressclub : " Rebel Legion BeNeLux " .
Ik zou graag voor in mijn Arm Compad een led effect ( knipperen ) maken . De kleuren die ik graag zou gebruiken zijn blauw , wit , rood & groen .
- - - - - - - - - - - - -
Ik heb iets proberen in één te knutselen als een soort preview . Om te weten wat en hoe :
Uitleg van links naar rechts :
- Arm Compad , is een soort communicatie middel in de films van Star Wars . Deze Arm Compad komt in de linkermouw van een Flightsuit .
- Lego , van deze blokjes ga ik led houders maken .
- Leds
- Weerstand , ik heb op het internet gelezen dat voor de witte leds weerstand - 270 en voor de rode leds - weerstand 390 moet zijn .
- On / Off knopje ( niet op de foto ) , iedere kleur zou ik graag apart aansteken .
- V9 Batterijen , ik heb mij laten vertellen dat ik voor iedere lamp 1 batterij zal nodig hebben .
- - - > Aan de binnenkant van mijn linkermouw zou er dan een kabel liggen tot in mijn broekzak , waar de batterijen houder zal zitten .
De vraag nu :
- Wat kan ik er tussen steken om die led's te laten knipperen .
- Dit zal waarschijnlijk met zo een printplaatje moeten gebeuren . Zoals in een Kerst muts . Maar moet dit printplaatje dan zo dicht mogelijk bij de leds zitten ( wat moeilijker zal zijn wegens ' plaats ' gebrek ) . Ik zou dan eventueel zo een printplaatje installeren bij de batterij houder .
- Of bestaat er één of ander oplossing , die ook mogelijk mij verder kan helpen .
Alvast bedankt om tijd vrij te maken voor dit bericht .
Vriendelijke groeten
Stijn Desmyter - xSchmitterSx