Western Digital portable HDD compatible met PS3/Sony tv??
Western Digital portable HDD compatible met PS3/Sony tv??
Hallo,
Ik heb een tijdje terug een WD portable harde schijf gekocht om muziek en films via de PS3 op mijn tv te kunnen kijken. Maar de PS3 en mijn sony bravia tv herkennen de WD schijf niet.
Normaal gesproken kan ik gewoon de usb schijf zien op de PS3 en ook via de tv.
Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?
Ik heb al op internet gevonden dat andere mensen geen last hebben van dit probleem en gewoon een plug en play hebben...
Help?
Greetz
Naikaz
Ik heb een tijdje terug een WD portable harde schijf gekocht om muziek en films via de PS3 op mijn tv te kunnen kijken. Maar de PS3 en mijn sony bravia tv herkennen de WD schijf niet.
Normaal gesproken kan ik gewoon de usb schijf zien op de PS3 en ook via de tv.
Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?
Ik heb al op internet gevonden dat andere mensen geen last hebben van dit probleem en gewoon een plug en play hebben...
Help?
Greetz
Naikaz
Mijn externe HDD was geformateerd op FAT32 en kon op de tv weer gegeven worden.
Ik heb hem geformateerd naar NTFS om grotere bestanden dan 4 GB te kunne dowloaden.
Maar de HDD werd niet meer door de tv herkend.
Om hem weer terug naar FAT32 te formateren is me nog niet gelukt.
Mocht het jou wel lukken dan lees ik dit graag.
Op internet heb ik gelezen dat het niet mogelijk was.
Maar ja , de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik heb hem geformateerd naar NTFS om grotere bestanden dan 4 GB te kunne dowloaden.
Maar de HDD werd niet meer door de tv herkend.
Om hem weer terug naar FAT32 te formateren is me nog niet gelukt.
Mocht het jou wel lukken dan lees ik dit graag.
Op internet heb ik gelezen dat het niet mogelijk was.
Maar ja , de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hoi,,
Het is zeker mogelijk om een harddisk die ntfs geformatteerd is naar fat32 te formatteren ...
Lees maar eens hier hoe dat gaat ,,.
http://www.online-tech-tips.com/compute ... to-fat-32/
bert,
Het is zeker mogelijk om een harddisk die ntfs geformatteerd is naar fat32 te formatteren ...
Lees maar eens hier hoe dat gaat ,,.
http://www.online-tech-tips.com/compute ... to-fat-32/
bert,
Google vind bijna alles ... de rest weet ik al....
Het formateren met FORMAT /FS:FAT32 X: ( in mijn geval G: ) werkt niet omdat mijn schijf 250 GB is. Jammer maar waar.
Het programma SWISSKIFE , daarvan heb ik alleen de betalende versie kunnen vinden en niet de versie die FREE was. Ook weer jammer.
Misschien heb je nog een andere sugestie om hem naar FAT 32 te formateren.
Het programma SWISSKIFE , daarvan heb ik alleen de betalende versie kunnen vinden en niet de versie die FREE was. Ook weer jammer.
Misschien heb je nog een andere sugestie om hem naar FAT 32 te formateren.
Als je niet onmiddellijk een programmaatje vindt dat draait onder W7, boot dan je pc met een LiveCD met WinXP - of Hiren Boot CD, dat staat ook bomvol met zeer bruikbare utils én een Live Mini XP versie.
Het programma uit de laatste link heeft geen installatie nodig, direct uitvoerbaar dus. Daarmee zou 't moeten lukken, me dunkt.
Het programma uit de laatste link heeft geen installatie nodig, direct uitvoerbaar dus. Daarmee zou 't moeten lukken, me dunkt.