Tijd Motorola D1014

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie
Remi16

Tijd Motorola D1014

Bericht door Remi16 »

Ik heb eigenlijk even een vraag waar jullie misschien verder mee kunnen helpen.
Wij hebben een nieuwe Motorola D1014 dect telefoon gekocht met vier handsets, nu is het probleem dat de tijd die in het display wordt weergegeven automatisch wordt goed gezet als er gebeld wordt, alleen als er een dag niet gebeld wordt loopt de tijd al gauw z’n 15/20 minuten achter, daar de verkoper ons verwijst naar Motorola zelf, maar daar is geen contact mee te krijgen is even onze vraag of jullie misschien kunnen aangeven wat hier aan de hand is, heb zelf een idee dat de oplaadbare AAA batterijen van een slechte kwaliteit zijn, maar zeker weten doe ik dit niet natuurlijk.

Hoor graag jullie reactie.........
Mat Janssen
Moderator
Moderator

Bericht door Mat Janssen »

Slechte batterijen, daar geloof ik niet in. Ik denk dat hum klokkristal niet erg nauwkeurig is, en dat daarom het klokje niet goed loopt.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
Remi16

Bericht door Remi16 »

Zal dit met alle sets zo zijn of heb ik een pech gevalletje.

Kan hem nog terug sturen voor een ander exemplaar, maar heb weinig zin in dezelfde problemen...
smd_lover
Moderator
Moderator

Bericht door smd_lover »

Lijkt me sterk dat dit met alle sets is. Een kristal is normaal toch behoorlijk nauwkeurig.
Remi16

Bericht door Remi16 »

Alle vier de handsets geven dezelfde afwijking, worden die dan centraal aangestuurd door het basis station.....
smd_lover
Moderator
Moderator

Bericht door smd_lover »

Ja, lijkt me wel. Het basisstation communiceert toch al met de handsets, dan kan hij net zo goed gelijk de tijd meesturen.
Remi16

Bericht door Remi16 »

Ja vermoeden had ik al.. :wink:

Set maar retour sturen voor een ander exemplaar, hopende dat deze dan wel goed is..
Remi16

Bericht door Remi16 »

Mat Janssen schreef:Slechte batterijen, daar geloof ik niet in. Ik denk dat hum klokkristal niet erg nauwkeurig is, en dat daarom het klokje niet goed loopt.

Batterijen zijn van het merk Kaifeng 550mAh , is dit toch niet wat aan de magere kant :?:
Remi16

Bericht door Remi16 »

Motorola set inmiddels retour , en Gigaset A510A besteld , hopende dat we hier langer plezier van hebben.

Bedankt voor alle reactie..........
Plaats reactie