Ik heb gehoord dat kabels erg belangrijk zijn voor de kwaliteit van het geluid voor een geluidsinstallatie in mijn huis. Wat kosten goede kabels? Ik ben van plan een flinke installatie te plaatsen in mijn woonkamer. Ik heb alleen een objectieve mening nodig over een aantal dingen zodat ik met wat verstand naar de winkel kan
Bedankt voor de artikels. Ik heb het over beiden soorten zowel voor de luidsprekers als voor de versterker. Ik heb weinig ervaring, maar je moet een keer ergens beginnen en muziek is een passie van me en met de juiste apparatuur komt het meer tot zijn recht.
Bart, de ketting is zo sterk als de zwakste schakel.
Kabels zijn enorm belangrijk. Zelf gebruik ik Procab. Ik ben er zeer content mee, er zijn meerdere merken, en vooral ook veel super dure merken, alleen heb ik het verschil nog nooit kunnen horen. Het zal vast uitmakenm maar ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om het te kunnen horen.
Ok bedankt ik heb de procab kabels even bekeken en ziet er opzich wel ok uit en als jij zegt dat het prima kabels zijn... Ik heb iidd gehoord dat voor een goed geluid in de woonkamer de kabels van essentiel belang zijn bij een installatie.