kabels

Stel hier je vragen over audioapparatuur en audioschakelingen
Plaats reactie
bart010

kabels

Bericht door bart010 »

Hallo,

Ik heb gehoord dat kabels erg belangrijk zijn voor de kwaliteit van het geluid voor een geluidsinstallatie in mijn huis. Wat kosten goede kabels? Ik ben van plan een flinke installatie te plaatsen in mijn woonkamer. Ik heb alleen een objectieve mening nodig over een aantal dingen zodat ik met wat verstand naar de winkel kan ;)

Bart
Mat Janssen
Moderator
Moderator

Bericht door Mat Janssen »

Zijn het de luidsprekerkabels waarover je praat, of zijn het de kabels waar het geluid analoog of digitaal naar de versterker wordt gebracht?
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
bertus
Moderator
Moderator

Bericht door bertus »

Je hoeft niet alles te weten,als je het maar weet te vinden.
Als je iets vraagt lijk je misschien dom.
Als je niets vraagt blijf je dom.

Ik beantwoord geen vragen in PM's.
Dit gaat voorbij aan de ideeen van het forum,
het delen van informatie.
bart010

Bericht door bart010 »

Bedankt voor de artikels. Ik heb het over beiden soorten zowel voor de luidsprekers als voor de versterker. Ik heb weinig ervaring, maar je moet een keer ergens beginnen en muziek is een passie van me en met de juiste apparatuur komt het meer tot zijn recht.
AndresI

Bericht door AndresI »

Bart, de ketting is zo sterk als de zwakste schakel.

Kabels zijn enorm belangrijk. Zelf gebruik ik Procab. Ik ben er zeer content mee, er zijn meerdere merken, en vooral ook veel super dure merken, alleen heb ik het verschil nog nooit kunnen horen. Het zal vast uitmakenm maar ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om het te kunnen horen.
bart010

Bericht door bart010 »

Ok bedankt ik heb de procab kabels even bekeken en ziet er opzich wel ok uit en als jij zegt dat het prima kabels zijn... Ik heb iidd gehoord dat voor een goed geluid in de woonkamer de kabels van essentiel belang zijn bij een installatie.
Plaats reactie