Dag allemaal,
Naast de RFID implantaat chip bestaat er ook een GPS implantaat chip weet iemand waar ik zo’n GPS implantaat chip kan kopen, een vriend van me wil zo’n chip bij hem zelf laten inplanten. Bestaat er ook zo’n implantaat chip voor de nieuwe Europese “Galileo” navigatie systeem?
Mijn oprechte dank,
Marc
GPS Inplantaat chip.
volgens mij hoort dit op een ander forum, ik denk dat de mensen hier niet zo vaak chips implanteren. maar buiten dat, wat wil hij met de chip ? volgens mij als hij gevolgd wil worden moet hij ook een transponder bij zich dragen.
het is wel mogelijk om een chip te krijgen maar dan krijg je een systeem als een hond of een kat, gewoon met een id-nummer waaraan in een grote database je gegevens worden gekoppeld (dat is denk ik dat rfid, wat jij schrijft)
op zich is er voor dat laatste wel wat te zeggen, zodra je langs een uileesunit loopt weten ze dat jij daar was, wordt het voor misdadiger moeilijker om met hun slachtoffers rond te rijden, en als er eens een lijk in je achtertuin ligt, kan je direct uitlezen waar je hem moet afleveren.
het is wel mogelijk om een chip te krijgen maar dan krijg je een systeem als een hond of een kat, gewoon met een id-nummer waaraan in een grote database je gegevens worden gekoppeld (dat is denk ik dat rfid, wat jij schrijft)
op zich is er voor dat laatste wel wat te zeggen, zodra je langs een uileesunit loopt weten ze dat jij daar was, wordt het voor misdadiger moeilijker om met hun slachtoffers rond te rijden, en als er eens een lijk in je achtertuin ligt, kan je direct uitlezen waar je hem moet afleveren.
GPS Inplantaat chip.
Ik ken mensen die zo'n RFID implantaat chip hebben ingeplant hij gebruikt het als digitale sleutel voor het starten van zijn auto, Pc en dat werkt zeer goed. maar hij wil nog een stapje verdergaan en zijn inplantaat (RFID)laten verwijderen en die vervangen door een GPS inplantaat zodat zijn vrouw hem kan opsporen waar hij uithangt.
Ik wil het voor zijn verjaardag cadeau geven zo’n GPS inplantaat.
hopelijk weet iemand waar ik zo’n GPS inplantaat kan kopen.
Groetjes,
Marc.
PS: Digitaal sleutels zijn de toekomst.
Ik wil het voor zijn verjaardag cadeau geven zo’n GPS inplantaat.
hopelijk weet iemand waar ik zo’n GPS inplantaat kan kopen.
Groetjes,
Marc.
PS: Digitaal sleutels zijn de toekomst.