Help bij keuze mp3 speler
Help bij keuze mp3 speler
Hoi, ik ben van plan om een mp3 speler te kopen waar je video's mee kunt kijken, maar ik weet niet echt welke ik moet doen. Ik zit zelf heel erg aan een ipod video te denken, maar die schijnt heel slechte batterijen te hebben (video afspelen=na 2 uur leeg, audio=4 uur). De tweede keus is Creative, maar daar weet ik al helemaal niks over. Kan iemand me wat meer merken geven en misschien info?
Men moet om de rime te souken
misselike tonghe in bouken:
Duuts, Diets, Brabants, Zeeus;
Walsch, Latijn ende Hebreeus.
Nou, hangt er vanaf welk model je hebt, lijkt me.... Nou ja, dan valt Creative er dus af.
Ik bedoel, ik kan die dingen zelf ook op internet bekijken, maar daar zal nooit bij staan dat de batterijen slecht zijn, vandaar dat ik even in de niet-verkopers kring vraag
Ik bedoel, ik kan die dingen zelf ook op internet bekijken, maar daar zal nooit bij staan dat de batterijen slecht zijn, vandaar dat ik even in de niet-verkopers kring vraag
Het bestaat welCreative Zen Vision:M 30 GB Black
De Creative Zen Vision:M is de ultieme speler voor mensen die onderweg van muziek, video en foto's willen genieten. Een oogstrelend design wordt gecombineerd met zeer sterke prestaties en een geavanceerd kleurenscherm. De Zen Vision:M is
- deejayke
- Contacteer:
als je de ipod's pakt heb je een goede kwaliteit voor een grote prijs... bij creative zou ik ook voor de mpeg4 spelers gaan...
natuurlijk zie je niet echt iets op het scherm (zoals stynus al eerder zei)
opladen van creative via usb is niet perse noodzakelijk als je een beetje kan solderen
(voedinkje, usb kabel, weerstand voor te laden).
m.v.g.
ps, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar creative...
natuurlijk zie je niet echt iets op het scherm (zoals stynus al eerder zei)
opladen van creative via usb is niet perse noodzakelijk als je een beetje kan solderen
m.v.g.
ps, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar creative...
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
-
Mandy
IK heb een hele eenvoudige, ik dacht ik wil eerst wennen aan een MP3 voordat ik veel geld uitgeef.
Het is een supportplus, klinkt nogal bagger, maar het gaat best wel. Het geluid is niet te vergelijken met een doorsnee MiniDisc. Maar mag je klagen voor 25 euro?
Ook gaat de batterij nogal snel leeg. Hij zuigt nogal wat stroom, maar ik zit te denken aan een Sony MP3. Die zijn ong. 80 euro bij Media Markt.
Maar ik wil niet dat die ook zo erg stroom trekt!
128MB is ongeveer 2 CDs en dat is dus ook al meer dan wat er op die MiniDiscs van mij kan. Ik heb wel een Long play MD deck, maar die staat hier werkeloos naast de computer omdat die zoute Sony de PC link uit de handel had gehaald. Daarna kwamen de MDs met USB aansluiting.
MiniDiscs zijn niet echt goedkoop en ik kan ze niet afspelen in de auto. Het is een uitvinding die het niet echt goed heeft gedaan. Ik ben er zelf in 1998 mee begonnen en het is eigenlijk een flop, omdat het een duur systeem is. MiniDisc in de auto is zo duur, dat het niet leuk meer is.
Ongelovelijk zuinig is een klassieke walkman met cassette van Sony, die was 20 euro en speelt de cassettes uit mijn auto en je doet wel een jaar met de batterij! Ik kan het weten, want ik ben echte walkman verslaafde.
Maar goed, compact cassette is nogal pre historisch.
Ik gebruik eigenlijk vanalles, ik heb zelfs ook nog micro cassette...
een audio junk
Het is een supportplus, klinkt nogal bagger, maar het gaat best wel. Het geluid is niet te vergelijken met een doorsnee MiniDisc. Maar mag je klagen voor 25 euro?
Ook gaat de batterij nogal snel leeg. Hij zuigt nogal wat stroom, maar ik zit te denken aan een Sony MP3. Die zijn ong. 80 euro bij Media Markt.
Maar ik wil niet dat die ook zo erg stroom trekt!
128MB is ongeveer 2 CDs en dat is dus ook al meer dan wat er op die MiniDiscs van mij kan. Ik heb wel een Long play MD deck, maar die staat hier werkeloos naast de computer omdat die zoute Sony de PC link uit de handel had gehaald. Daarna kwamen de MDs met USB aansluiting.
MiniDiscs zijn niet echt goedkoop en ik kan ze niet afspelen in de auto. Het is een uitvinding die het niet echt goed heeft gedaan. Ik ben er zelf in 1998 mee begonnen en het is eigenlijk een flop, omdat het een duur systeem is. MiniDisc in de auto is zo duur, dat het niet leuk meer is.
Ongelovelijk zuinig is een klassieke walkman met cassette van Sony, die was 20 euro en speelt de cassettes uit mijn auto en je doet wel een jaar met de batterij! Ik kan het weten, want ik ben echte walkman verslaafde.
Maar goed, compact cassette is nogal pre historisch.
Ik gebruik eigenlijk vanalles, ik heb zelfs ook nog micro cassette...
een audio junk