Universele lader
Universele lader
Beste mensen, ik ben op zoek naar een oplader die zowel me laptop, ipod, camera, telefoon en vrijwel alles dat ik mee zou willen nemen op reis kan opladen. Kan iemand hier mij helpen of weet iemand waar ik zou kunnen zoeken?
Ik wou dat het leven zo simpel was .
Laptop is waarschijnlijk NimH (current regulated) of Lithium ion (voltage¤t regulated) .
Verder zijn het waarschijnlijk batteryen van 1.2 tot een 14 volt in varia mAh .
Je kan natuurlijk als een barbaar lekker alles aan mekaar knopen maar daarmee verkort je de levensduur van je batteryen danig .
Ja je kan het bouwen ,maar dan bouw je waarschijnlijk 3 of 4 laders in 1 doosie .
(professioneel ontwerp & bouw ik acculaders)
Bij mij in het bedrijf bouwen we ook wel eens dubbel tot 8 voudig maar voor vakantie is dat geen optie .
Laptop is waarschijnlijk NimH (current regulated) of Lithium ion (voltage¤t regulated) .
Verder zijn het waarschijnlijk batteryen van 1.2 tot een 14 volt in varia mAh .
Je kan natuurlijk als een barbaar lekker alles aan mekaar knopen maar daarmee verkort je de levensduur van je batteryen danig .
Ja je kan het bouwen ,maar dan bouw je waarschijnlijk 3 of 4 laders in 1 doosie .
(professioneel ontwerp & bouw ik acculaders)
Bij mij in het bedrijf bouwen we ook wel eens dubbel tot 8 voudig maar voor vakantie is dat geen optie .