Hallo Iedereen
Ik heb een schema gemaakt in multisim en als ik het omzet naar ultiboard en de autorouter opzet, doet hij er onmogelijk lang over om de laatste 10 verbindingen te maken..
Ik heb al aangezet dat hij 2 layers mag gebruiken.
Kan iemand mij helpen?
bedankt
Autoroute in Ultiboard
Ik denk wel dat dat normaal is als je een grote en "ingewikkelde" bouw hebt op je print. Ultiboard zoekt alle mogelijke wegen. Dus jah veel kan je daar niet aan doen, volgens mij, alleen eens de plaats van componenten veranderen.
Heb je toevallig een printscreen van je print in Ultiboard?
groeten
Dimi
Heb je toevallig een printscreen van je print in Ultiboard?
groeten
Dimi
- deejayke
- Contacteer:
@wjyr: een mogelijke oorzaak is dat de autorouter "te weinig" plaats vindt op je pcb, dit kan je eventueel oplossen door je board outline te vergroten en je componenten iets verder uit elkaar te zetten. of gebruik maken van meerdere layers in je ontwerp.
@stynus: autorouters zijn handige beestjes voor grote complexe printplaten MAAAAARRRR ze zijn toch o zo dom
welke versie gebruik je trouwens?
groenten
@stynus: autorouters zijn handige beestjes voor grote complexe printplaten MAAAAARRRR ze zijn toch o zo dom
welke versie gebruik je trouwens?
groenten
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro