bromfiets alarm op 9V
bromfiets alarm op 9V
Hey,
Ik ben aan het denken over een alarmsysteem op mijn brommer. alleen heb ik geen batterij dus het geheel zou op een 9V batterij moeten kunnen werken. Het is de bedoeling dat het alarm afgaat wanneer de brommer beweegt(niet noodzakelijk rijdt), dus wanneer er een schok is. Liefst op afstand bedienbaar.
Wie kan me helpen met het eschema?
Alvast bedankt...
Ik ben aan het denken over een alarmsysteem op mijn brommer. alleen heb ik geen batterij dus het geheel zou op een 9V batterij moeten kunnen werken. Het is de bedoeling dat het alarm afgaat wanneer de brommer beweegt(niet noodzakelijk rijdt), dus wanneer er een schok is. Liefst op afstand bedienbaar.
Wie kan me helpen met het eschema?
Alvast bedankt...
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

-
smileythebest
- Contacteer:
hey. ik heb op mijn scooter ook een alarm met afstandsbediening. wat heb i kgedaan
ik ben naar een automaterialenzakk gegaan en heb daar een alarm gekocht. deze hoef i kaleen maar op de accu aan te sluiten en bij een schok of stroomafname reageert hij. dit alarm heeft mij 50,- gekost !
groetjes stefan ( als je er zelf een maakt heb je de kans dat er iets loslaat zodat je je scooter helemaal niet kan starten. ik wou er ook een zelf maken maar ik ben e vanaf gestapt omdat ik geen zin in lopen had !
groetjes stefan!
groetjes stefan ( als je er zelf een maakt heb je de kans dat er iets loslaat zodat je je scooter helemaal niet kan starten. ik wou er ook een zelf maken maar ik ben e vanaf gestapt omdat ik geen zin in lopen had !
groetjes stefan!
-
zenderbouwerkloosterhaar
- Contacteer:
- deejayke
- Contacteer:
hihi lollig
heb dit schematje nagebouwd en in mn fietsje gestoke
grappig zicht hoor vooral als je koplamp en achterlicht begint mee te flitsen als het alarm inschalkeld of je het activeerd en/of deactiveerd
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
-
smileythebest
- Contacteer:
- deejayke
- Contacteer:
na een tijdje gebruik vindt ik deze eigenlijk te groot voor op/in een fietsje
da relais zijn nogallastig weg te bergen
en ik zou tevenes
ook graag wat willen uitbreiden
volgende zou ik graag verwezenlijken:
zo weinig mogelijk relais
op 9V batterij(en)
aan uit schakeling dmv van afstandsbediening
bij aan of uit schakelen een aantal leds een aantal malen flitsen
ik zou het kader als antenne willen gebruiken
controle led afdat het alarm wel degelijk aan staat
de afstandsbediening met aan uit schakeling en led+buzzer dat afgaat wanneer het alarm van de fiets zelf in werking treed
by het afgaan van het alarm moeten tevens de lampen flitsen en een sirene afgaan.
grtzzzzzzz
ook graag wat willen uitbreiden
volgende zou ik graag verwezenlijken:
zo weinig mogelijk relais
op 9V batterij(en)
aan uit schakeling dmv van afstandsbediening
bij aan of uit schakelen een aantal leds een aantal malen flitsen
ik zou het kader als antenne willen gebruiken
controle led afdat het alarm wel degelijk aan staat
de afstandsbediening met aan uit schakeling en led+buzzer dat afgaat wanneer het alarm van de fiets zelf in werking treed
by het afgaan van het alarm moeten tevens de lampen flitsen en een sirene afgaan.
grtzzzzzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!